Відбулася Міжрегіональна нарада-тренінг

1 – 3 лютого 2017 року  на базі Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради відбулася Міжрегіональна нарада-тренінг викладачів української філології, голів обласних (регіональних) методичних об’єднань викладачів української філології училищ,  технікумів і коледжів та засідання членів оргкомітету щодо проведення VII Всеукраїнської олімпіади з української  мови.

Нараду відкрила ректор Харківської гуманітарно-педагогічної академії, доктор педагогічних наук, професор, заслужений працівник народної освіти України, Почесний громадянин Харківської області Пономарьова Галина.

У заході взяли участь Ольга Божко – головний спеціаліст відділу педагогічної та післядипломної освіти Департаменту вищої освіти Міністерства освіти і науки України; Володимир Ігнатьєв –  заступник директора Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації – начальник управління освіти і науки; Марія Оніщенко – методист вищої категорії  відділу неформальної та інформальної освіти для дорослих Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України; Тетяна Антонюк – голова Всеукраїнської спілки голів обласних методичних об’єднань викладачів української філології коледжів і технікумів І-ІІ рівнів акредитації;  голови обласних та регіональних методичних об’єднань викладачів української філології із Чернівецької, Харківської, Київської, Вінницької, Дніпропетровської, Тернопільської, Кіровоградської, Львівської, Донецької, Полтавської областей та провідні філологи з різних регіонів України.

У роботі Міжрегіональної наради-тренінгу «Оптимізація мотиваційних складників та формування ключових предметних компетентностей на заняттях у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як чинники удосконалення підготовки сучасних фахівців»  понад  80 викладачів із різних регіонів України репрезентували методичні розробки, обмінялися досвідом роботи.

Учасники наради прийняли ухвалу щодо основних напрямів роботи викладачів української філології: створення у ВНЗ сучасного навчально-методичного забезпечення викладання спецдисциплін українською мовою, враховуючи новітні технології навчання; формування мотиваційної сфери компетентного фахівця в контексті мовної освіти; обговорення модифікації навчальних планів у загальноосвітніх закладах та їх відображення в контексті професійної освіти; активізація роботи щодо підвищення рівня володіння державною мовою науково-педагогічними та педагогічними працівниками; забезпечення якості оволодіння культурою фахового мовлення студентів; сприяння популяризації національної культури у студентському та педагогічному середовищі через запровадження спецкурсів, дискусійних клубів, творчих майстерень.

Міжрегіональна нарада стала важливим майданчиком висвітлення актуальних питань особливостей мотиваційної діяльності в царині вивчення української філології.