Гендерні центри закладів вищої освіти долучилися до проведення моніторингу реклами з ознаками сексизму

Гендерні центри закладів вищої освіти долучилися до проведення моніторингу реклами, з метою виявлення рекламних оголошень, що містять ознаки сексизму, Моніторинг проходить у рамках реалізації Проекту ЄС «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав і можливостей жінок та молоді».

На першому установчому тренінгу волонтери та волонтерки дізналися що таке дискримінація за ознакою статі, як розпізнати прояви сексизму та чому ці явища псують суспільство.

Сформована команда волонтерів отримає необхідні методичні поради та буде досліджувати інформаційний простір протягом місяця, після чого дані дослідження будуть направлені до Індустріального Гендерного Комітету по Рекламі для усунення випадків сексизму і дискримінації в медійному та інформаційному просторі.

Наступний тренінг для студентства відбудеться 22 березня 2018 р. о 9-30 на базі  Харківського національного  педагогічного університету імені Г.С. Сковороди.

 

Довідково. Сексистська реклама – це реклама, що принижує гідність людини за ознакою статі у контексті або в сукупності з ознаками фізичних характеристик, інвалідності, соціального статусу, трудової діяльності, сімейного положення та сімейних обов’язків, національності, раси, політичних уподобань, релігійного віросповідання, інших типів та форм соціально-економічних та особистих відношень людини.