Про підсумки проведення методичної студії навчальних закладів інтернатного типу
26 серпня 2015 року з 13.30 до 15.00 у приміщенні Комунального закладу «Харківський центр дослідницько-експериментальної діяльності «Будинок учителя» Харківської обласної ради» (м. Харків, вул. Скрипника, 14) проведено методичну студію за темою: «Пріоритетні завдання загальноосвітніх навчальних закладів інтернатного типу щодо формування морально-духовних цінностей особистості як основи людиноцентризма».
У роботі методичної студії взяли участь:
Ігнатьєв Володимир Васильович, заступник директора Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації – начальник управління освіти і науки;
Татаринов Михайло Вікторович, завідувач Центру методичної роботи з керівними кадрами Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти»;
Калініна Тетяна Станіславівна, старший викладач кафедри виховання й розвитку особистості Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти»;
та директори навчальних закладів інтернатного типу обласного підпорядкування.
Під час роботи методичної студії розглянуто наступні питання: визначено шляхи формування морально-духовних цінностей учнів (вихованців) через зміст навчально-виховного та медико-реабілітаційного процесів на засадах людиноцентричного підходу; шляхи реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді в урочний і позакласний час; методичні рекомендації щодо відзначення 250-річчя Харківської області; результативність організаційно-методичної роботи адміністрацій інтернатів із педагогами та вихователями у 2014/2015 навчальному році та визначено пріоритетні напрями подальшої роботи у 2015/2016 навчальному році; зміни у змісті науково-методичного забезпечення навчання базових предметів у інтернатах різних типів за новими навчальними програмами у 2015/2016 навчальному році; досвід роботи щодо якісної організації навчально-виховного та реабілітаційного процесів із питань морально-духовного та національно-патріотичного виховання учнів (вихованців) навчальних закладів інтернатного типу обласного підпорядкування.
За результатами проведення секційного засідання учасники отримали матеріали заходу в електронному вигляді, в яких зазначені рекомендації, шляхи вирішення поставлених завдань.