Про підсумки роботи Національної дитячої «гарячої» лінії

За I півріччя 2017 року Національна дитяча «гаряча» лінія прийняла 20 851 дзвінок від маленьких і дорослих українців. Переважна більшість дітей (26,5%) телефонувала з питаннями щодо інформування про свої права, а також що робити та куди звертатися, якщо ці права на їх погляд порушуються. Так само топовими темами для дітей залишаються запити щодо психологічного здоров’я (самотність, страхи, тривога, невпевненість в собі та своїх діях тощо) – 24,7% та статевого виховання – 11,7%. Значно зросла кількість дзвінків (1543 звернення) щодо насильства та жорстокого поводження.

Найбільш активними областями по дзвінкам виявилися Київська, Харківська, Житомирська, Львівська області та м. Київ.

Національна дитяча «гаряча» лінія – 116 111 (безкоштовно з Kyivstar та lifecell) або 0 800 500 225 (безкоштовно з усіх номерів телефонів), працює по будням з 12.00 до 20.00 та в суботу з 12.00 та 16.00.