Студентська молодь долучається до проведення моніторингу реклами за ознаками сексизму
05 квітня 2018 р. на базі Гендерного центру Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди відбувся тренінг волонтерів та волонтерок, які виявили бажання брати участь у моніторингу реклами, з метою виявлення рекламних оголошень, що містять ознаки сексизму.
Під час заходу студентська молодь дізналася що таке дискримінація за ознакою статі, як розпізнати прояви сексизму та чому ці явища негативно відображаються на життєдіяльності суспільства.
Моніторинг буде проводитись у рамках реалізації Проекту ЄС «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав і можливостей жінок та молоді».
Сформована команда волонтерів отримає необхідні методичні поради та буде досліджувати інформаційний простір протягом місяця, після чого дані дослідження будуть направлені до Індустріального Гендерного Комітету по Рекламі для усунення випадків сексизму і дискримінації в медійному та інформаційному просторі.
Довідково. Сексистська реклама – це реклама, що принижує гідність людини за ознакою статі у контексті або в сукупності з ознаками фізичних характеристик, інвалідності, соціального статусу, трудової діяльності, сімейного положення та сімейних обов’язків, національності, раси, політичних уподобань, релігійного віросповідання, інших типів та форм соціально-економічних та особистих відношень людини.