Представники Гендерних центрів харківських вишів долучилися до заходу щодо протидії дискримінаційним практикам у рекламі
22 травня 2018 р. представники Гендерних центрів закладів вищої освіти взяли участь у дискусії за результатами моніторингу реклами на ознаки сексизму, що проводився за участі студентської молоді у березні – квітні поточного року.
Під час проведення моніторингу було зібрано понад 80 зразків такої реклами та направлені відповідні скарги до Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами.
У заході також взяли участь представниці/представники маркетингових, рекламних, брендингових та PR-агентств, засобів масової інформації, які мали змогу не тільки ознайомитися з результатами моніторингу але й долучитися до розробки плану спільних дій з протидії сексизму в рекламі у Харківському регіоні та в Україні в цілому
Захід проводився у рамках реалізації Проекту ЄС «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав і можливостей жінок та молоді» за підтримки Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації.