Проведені Всеукраїнські літні наукові школи Малої академії наук України

У червні – серпні 2019 року Національним центром «Мала академія наук України» проведені Всеукраїнські літні наукові школи Малої академії наук України, в роботі яких узяли участь 8 вихованців Комунального закладу «Харківська обласна Мала академія наук Харківської обласної ради» – переможців Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України:

– Всеукраїнська літня школа з астрономії (м. Київ): Бубнов Антон, учень Комунального закладу «Обласна спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Обдарованість» Харківської обласної ради», та Половко Кирило, учень Харківської гімназії № 47 Харківської міської ради Харківської області;

– Всеукраїнська літня математична школа (м. Київ):  Лінник Олена, учениця Харківського навчально-виховного комплексу № 45 «Академічна гімназія» Харківської міської ради Харківської області;

– Всеукраїнська літня школа з робототехніки (м. Київ): Кудрявцев Дмитро, учень Харківської гімназії № 55 Харківської міської ради Харківської області, та Обозний Максим, учень Харківського навчально-виховного комплексу № 45 «Академічна гімназія» Харківської міської ради Харківської області;

– Всеукраїнська літня школа з біології (м. Київ): Грицина Анастасія, учениця Харківського ліцею № 107 Харківської міської ради Харківської області;

– Всеукраїнська літня школа з хімії (м. Київ): Михальчук Ярослав, учень Ізюмської гімназії № 3 Ізюмської міської ради Харківської області;

– Всеукраїнська літня школа мистецтвознавства (м. Ужгород): Шутько Богдан, учень окружного опорного закладу «Борівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Борівської районної ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу В.С. Колісника».

Для учасників наукових шкіл було організовано лекційні та практичні заняття із профільних предметів, творчі зустрічі й навчально-тематичні екскурсії. Заняття проводили наукові та науково-педагогічні працівники вищих навчальних закладів, галузевих інститутів Національної академії наук України з використанням інноваційних педагогічних технологій, сучасного навчального й наукового лабораторного обладнання, інформаційно-телекомунікаційних засобів і технологій.