Обирай професію за ПОКЛИКанням

На Харківщині в рамках проекту ЄС «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав і можливостей жінок та молоді»  стартувала  інформаційна кампанія «Обирай професію за ПОКЛИКанням», спрямована на майбутніх абітурієнток, абітурієнтів, а також їх сімейне оточення. Про що хоче сказати кампанія? Про вибір, усвідомлення, розуміння;  про те, що майбутній професійний шлях кожна людина обирає сама і цей досвід є унікальним. На жаль не завжди цей відповідальний вибір є свідомим: на заваді можуть ставати суспільні стереотипи, особливо стосовно професійного вибору жінок. Молоді дівчата, маючи здібності та хист до традиційно «нежіночих» професій, опиняються перед непростим вибором. Покликання, престижність чи виклик родині? Існування внутрішніх та зовнішніх протирічь при виборі майбутньої спеціалізації є актуальними завжди – це факт. Під час кампанії заплановані тематичні івенти,  музейна виставка, трансляція соціальних відео про досвід дівчат і жінок у «нежіночих» професіях, заключний масовий тест-драйв професій та багато інших ініціатив, що  будуть спрямовані на усвідомлення власних цінностей, інтересів та здібностей.

У Міжнародний день музики представлено перший соціальний ролик інформаційної кампанії – «Мистецтво – жіноча справа». Його героїня – Вікторія Рацюк  – талановита, цілеспрямована й натхненна диригентка Харківського національного академічного театру опери та балету ім. М. В. Лисенка є гідним прикладом реалізації власних цілей в улюбленій справі.