Національна дитяча «гаряча лінія» допомагає під час карантину

Із початку впровадження карантинних заходів  Національна дитяча «гаряча лінія», діяльність якої забезпечує ГО «Ла Страда – Україна», прийняла понад 4 тис. звернень від дітей та дорослих щодо дітей.  Більшість звернень тісно пов’язана з обставинами, що були спричинені поширенням пандемії COVID-19 та стосуються насильства і жорстокого поводження з дітьми у власних родинах (40% від загальної кількості звернень ),  проблем із психологічним здоров’ям дітей (20% від загальної кількості звернень), ризиків, з якими діти стикаються в Інтернеті (20% від загальної кількості звернень) тощо.

Національна дитяча «гаряча лінія» надає консультації в телефонному та онлайн-режимах в будні дні з 12:00 до 20:00: 116111 (безкоштовно з мобільних телефонів),  0800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів).