На базі УДУЗТ відбувся VII Харківський студентський фестиваль реклами

Харківський  студентський фестиваль реклами щорічно проводиться за ініціативи кафедра маркетингу, комерційної діяльності та економічної теорії Українського державного університету залізничного транспорту. На цьогорічний фестиваль було надіслано 107 конкурсних робіт, що змагалися за 2-ма категоріями учасників – учнівська та студентська молодь. Роботи подавалися в номінаціях: «Відеореклама», «Brandbook», «Друкована реклама», «Зовнішня реклама», «Презентація рекламного проєкту». Всі учасники фестивалю отримали сертифікати. Не зважаючи на те. що  цьогорічний фестиваль проводився  у незвичних умовах, кількість надісланих робіт зросла. Відеороботи надійшли від студентів Українського державного університету залізничного транспорту, Харківського національного університету радіоелектроніки, Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова, Харківського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету, Донецького національного університету імені Василя Стуса (м. Вінниця), Державного університету інфраструктури та технологій (м. Київ), Київського національного торговельно-економічного університету, Київського національного університету технологій та дизайну, Університету імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро). Конкурсні роботи можна побачити в телеграм-каналах  фестивалю: t.me/khsfr, t.me/marketing_ukrsurt.