Основний етап другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентності випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти»

16.04-18.05.2021 у Харківській області відбувся основний етап другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентності випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти», у якому взяли участь близько 550 учнів із 17 закладів загальної середньої освіти регіону.

Метою дослідження є одержання об’єктивної інформації про рівень сформованості основних компетентностей випускників початкової школи на загальнодержавному рівні та з’ясування впливу психолого-педагогічних і соціально-економічних чинників на рівень їх сформованості.

Дослідження передбачало проведення тестування випускників початкової школи за компетентнісно орієнтованими завданнями з читання, математики, а також анкетування учнів 4 класів та вчителів, які їх навчають.

Організаційний супровід дослідження здійснювали Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти та Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти».

Результати основного етапу другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти будуть використані для відстеження змін у початковій освіті в процесі впровадження Концепції Нової української школи.