Обласний семінар-практикум для педагогічних працівників ПТНЗ області з професій громадського харчування та торгівлі, легкої промисловості та побутового обслуговування населення

27 листопада 2014 року на базі Харківського професійного ліцею будівництва і комунального господарства відбувся обласний семінар-практикум для педагогічних працівників ПТНЗ області з професій громадського харчування та торгівлі, легкої промисловості та побутового обслуговування населення за темою «Сучасні методи та інноваційні технології навчання – важливий фактор для підвищення якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників».

У роботі семінару взяли участь 48 педагогічних працівників із 34 ПТНЗ. У ході проведення семінару були розглянуті такі питання:

– системний підхід до реалізації технологій. Форми організації технологічної підготовки педагога. Взаємодія педагога та учнів(Яковенко Ю.О., методист НМЦ ПТО);

– застосування інноваційних технологій при підготовці кваліфікованих робітників з професії «Кухар» (Галаган В.О., майстер виробничого навчання Лозівського професійного ліцею);

– упровадження інноваційних технологій на уроках виробничого навчання при підготовці кваліфікованих робітників з професії «Агент з організації туризму» (Скляренко  І.Ю., майстер  виробничого навчання  Харківського професійного ліцею будівництва  і  комунального  господарства).

У рамках семінару-практикуму учасникам було запропоновано переглянути результати проектної діяльності учнів Харківського професійного ліцею будівництва і комунального господарства з професії «Агент з організації туризму» за темою «Складання програми туру», завдяки чому слухачі віртуально відвідали місто Переяслав-Хмельницький, ознайомились з його історією, архітектурним ансамблем та музеями. Презентували місто на двох мовах – англійській та українській. У ході семінару учасники переглянули фрагмент бінарного відеоуроку з професії «Кухар» за темою «Молекулярна кухня. Що це таке? За і проти», який підготували педагогічні працівники Лозівського професійного ліцею. Педагоги визначили ефективність та якість відеоуроку за заздалегідь підготовленою методистами НМЦ ПТО у Харківській області анкетою.